Zváračák, ako štvrť reprezentuje všetky projekty, ktoré vrámci nej vyrastú. Našim cieľom je do popredia tlačiť značku štvrte ako značku kvality. V praxi to znamená, že pre subbrandy vytvárame brand systém, ktorý je jednotný a neprekričí hlavnú značku.
Tento systém nám umožňuje v budúcnosti rásť a prispôsobovať komunikáciu danému projektu tak, aby čo najlepšie korešpondoval s charakterom stavby a projektu, s atmosférou a cieľovou skupinou, ktorú chce projekt osloviť.
Hierarchia značiek v praxi
Sub-brandy tvoríme a zobrazujeme konzistente.


Branding projektov a jeho možnosti
Každý projekt na svojej landing page-i odkazuje na materskú značku. Zákazníkom chceme vytvoriť mentálnu dostupnosť a prepojiť projekt so štvrťou, t.z. so značkou Zváračák.
Nenápadný branding v lište
Lišta ponúka prepojenie projektu so štvťou. Taktiež slúži ako prelink na hompepage Zváračáku.

Zdvojená menu lišta
Hierarchia značiek jasne naznačuje, kde sa nachádzame (na stránke Weld Laboratóriá) a pod koho daný projekt spadá (Zváračák).
